Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Vota Valakas en HopZone.Net l2topzone.com
Vota Lineage2.ES
Vota Lineage2.ES

ATENCIÓN: El foro no es para dirigirse a los Admins/GMs o hacer denuncias, para ello deben hacer uso del correo electrónico. El foro es únicamente un medio de comunicación y debate entre jugadores, siempre con respeto. ¿Como dirigirse a un Admin/GM? -> Lee aquí.      
Foros Lineage2.ES » Lineage2.ES » Concilio / Media Section » Asedio De Rune 01/09/2019 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites | Compartir en Facebook
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Asedio De Rune 01/09/2019 4 Votes - Average Rating: 9.504 Votes - Average Rating: 9.504 Votes - Average Rating: 9.504 Votes - Average Rating: 9.504 Votes - Average Rating: 9.50
Author
Post Compartir en Facebook     « Previous Thread | Next Thread »
stats
(Isuper)
Junior Member

Registration Date: 14/03/2019
Nivel del Personaje: 85

Level: 12 [?]
Experience: 2,262
Next Level: 2,912

650 points of experience needed for next level

Asedio De Rune 01/09/2019 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Asedio de rune en 3 Minutos

02/09/2019 21:14 stats is online Send an Email to stats Homepage of stats Search for Posts by stats Add stats to your Buddy List
Ithil
(Ithil)
Lord

Registration Date: 03/09/2008
Nivel del Personaje: 1

Level: 39 [?]
Experience: 1,500,264
Next Level: 1,757,916

257,652 points of experience needed for next level

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Para otra edición tapa los chats, aunque me he reido con los wisp.
03/09/2019 16:39 Ithil is online Search for Posts by Ithil Add Ithil to your Buddy List
WineWine is a male
(wine)
Member

Registration Date: 28/01/2013

Level: 25 [?]
Experience: 99,417
Next Level: 100,000

583 points of experience needed for next level

Os quiero. Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Buenas tardes princesas. De este video se pueden sacar varias conclusiones sin entrar mucho en detalle.

*El que graba puede que sea el mejor curata de su clan
*El que graba parece que al menos no usa el cliente magico de los "grosos enfermitos que no se porque no estan baneados" y eso se agradece.
*Deben estar los armarios de orferta porque, pati, no se donde te caben tantas chaquetas. Y no quiero saberlo por que deben salir sucias.
*Tambien, veo que hay mucha gente de esa de "no me junto que con esos porque son unos HDP, pero me han prometido entrar a epicos y se me ha hecho agua."
*Veo que los ValierBoyzzzz han perdido a su escudo.
*En este server, como jugadores os deberiais empezar a plantear el no formar alianzas de 99 clanes. La gente es finita, estando todos en dos bandos provocais que solo haya un asedio interesante.
*Y si, yo soy ese Wine.

Por todo lo demas, ni tan mal. Me dijeron que no estuvo mal el asedio, supongo que para el proximo ya estare por "ahi". Como elegis bando aqui? Vais probando anos hasta que encontreis uno con el grado de salinidad adecuado?

Un BESO guapis.
Fdo. Wine.
03/09/2019 18:43 Wine is online Send an Email to Wine Search for Posts by Wine Add Wine to your Buddy List
stats
(Isuper)
Junior Member

Thread Starter Thread Started by stats
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bueno la grabación la descargue de mi canal de twich en realidad el asedio lo pase por directo.
https://www.twitch.tv/lordstats

-Es un pequeño resumen
-La edición posiblemente si la fuera podido mejor mucho mas.

03/09/2019 20:02 stats is online Send an Email to stats Homepage of stats Search for Posts by stats Add stats to your Buddy List
Ithil
(Ithil)
Lord

Registration Date: 03/09/2008

Level: 39 [?]
Experience: 1,500,264
Next Level: 1,757,916

257,652 points of experience needed for next level

Cuando estabas en SS no hacias videos, cachis.
06/09/2019 11:51 Ithil is online Search for Posts by Ithil Add Ithil to your Buddy List
stats
(Isuper)
Junior Member

Thread Starter Thread Started by stats
mmm Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Tienes razón pero algún directo en twich si hice.

07/09/2019 12:13 stats is online Send an Email to stats Homepage of stats Search for Posts by stats Add stats to your Buddy List
Compartir en Facebook     Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Foros Lineage2.ES » Lineage2.ES » Concilio / Media Section » Asedio De Rune 01/09/2019

Privacy policy

Foros Lineage2.ES