Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Vota Valakas en HopZone.Net l2topzone.com
Vota Lineage2.ES
Vota Lineage2.ES

ATENCIÓN: El foro no es para dirigirse a los Admins/GMs o hacer denuncias, para ello deben hacer uso del correo electrónico. El foro es únicamente un medio de comunicación y debate entre jugadores, siempre con respeto. ¿Como dirigirse a un Admin/GM? -> Lee aquí.      
Foros Lineage2.ES » Lineage2.ES » Anuncios oficiales / Official Announcements » [EVENT] La Maldición de Zaken / Zaken's Curse » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites | Compartir en Facebook
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [EVENT] La Maldición de Zaken / Zaken's Curse 1 Votes - Average Rating: 9.001 Votes - Average Rating: 9.001 Votes - Average Rating: 9.001 Votes - Average Rating: 9.00
Author
Post Compartir en Facebook     « Previous Thread | Next Thread »
JuaNJuaN is a male
Admin/FidoW

images/avatars/avatar-4935.png

Registration Date: 28/10/2006
Nivel del Personaje: 85

Level: 43 [?]
Experience: 3,092,020
Next Level: 3,609,430

517,410 points of experience needed for next level

[EVENT] La Maldición de Zaken / Zaken's Curse Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

[ESPAÑOL]
La Maldición de Zaken

Encontrarás tres tipos diferentes de cerdos malditos: Huge Cursed Pigs, Super Huge Cursed Pigs, y los extraños Golden Cursed Pigs. Compra un Redemption Bow a Bonny y usa las habilidades de "Forgiveness" y "Pardon" del arco en los cerdos malditos para liberarlos de la Maldición de Zaken. Cuando curas a un cerdo, obtendras Apiga o Pirate's Booty. Pirate's Booty es un pequeño cofre de tesoro que puede contener una valiosa Apiga de Oro. Bonny también te dara otros premios cada vez que entregue 50 Apigas normales. Consigue todos los Apiga y Golden Apiga que puedas!

Premios e Información

Cuando traigas a Bonny 50 Apiga normales, te recompensará con buffs y algunos premios al azar.

A lo largo del evento, también puedes encontrar un Salvation Bow como souvenir. Este arco se parece al Redemption Bow del evento, pero tiene una habilidad especial llamada "Happiness". Puedes usar Happiness en tus amigos! Se avisa que estos arcos no están hechos para combate ,y el Salvation Bow no puede ser usado para curar a los cerdos.

El evento comienza el 6 de octubre y termina el 15 de octubre. Feliz caza de cerdos, y buena suerte!

[ENGLISH]
Zaken's Curse

You'll find three different types of cursed pigs: Huge Cursed Pigs, Super Huge Cursed Pigs, and the rare Golden Cursed Pigs. Purchase a Redemption Bow from Bonny and use the bow's "Forgiveness" and "Pardon" skills on the cursed pigs to free them from Zaken's Curse. When you cure a cursed pig, you'll get either Apiga or Pirate's Booty. Pirate's Booty are tiny treasure chests which may contain a valuable Golden Apiga. Bonny will also award you other prizes each time you turn in 50 regular Apiga. Collect as many Apiga and Golden Apiga as you can!

Prizes & Info

When you bring Bonny 50 regular Apiga, she'll reward you with class-appropriate buffs, and some random prizes.

Throughout the event, you may also find a souvenir Salvation Bow. This bow looks just like the Redemption Bow used in the event, but it has a special skill associated with it called "Happiness." You can use Happiness on your friends as much as you like! Be warned that both of these bows are not meant for regular combat, and the Salvation Bow cannot be used to cure the cursed pigs.

The event begins on October 6 and ends on October 15. Happy cursed-pig hunting, and good luck!

www.lineage2.es
06/10/2017 12:51 JuaN is offline Send an Email to JuaN Homepage of JuaN Search for Posts by JuaN Add JuaN to your Buddy List
OthelloOthello is a male
(Anverso)
Full Member

images/avatars/avatar-52.jpg

Registration Date: 15/03/2015
Nivel del Personaje: [Privado]

Level: 26 [?]
Experience: 102,631
Next Level: 125,609

22,978 points of experience needed for next level

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

¡A matar cerdos pues! ^^

06/10/2017 14:04 Othello is offline Send an Email to Othello Homepage of Othello Search for Posts by Othello Add Othello to your Buddy List
gnobodi
(HealPower)
Newbie

Registration Date: 06/10/2017
Nivel del Personaje: 78

Level: 9 [?]
Experience: 747
Next Level: 1,000

253 points of experience needed for next level

Ayuda Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hola me podrían ayudar, desde que inicio el evento no me deja entrar al juego me sale lo siguiente...

your protocol versión is different
please update you game client

BangHead BangHead
06/10/2017 21:17 gnobodi is offline Send an Email to gnobodi Search for Posts by gnobodi Add gnobodi to your Buddy List
Darsha Darsha is a female
(Darsha)
Triple Ace

Registration Date: 14/09/2008

Level: 35 [?]
Experience: 701,578
Next Level: 824,290

122,712 points of experience needed for next level

golden apiga Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

alguien tiene informacion de como se cambian los golden y que cantidad hace falta?

busque en varios lados y lo unico que encontre es que se pueden cambiar por gorros, pero no dice como

junte 50 con una mochila y nada, teniendo solo los golden en el inventario, prove teniendo 50 de los apiga mas los 50 golden apiga y nada tampoco, solo toma los 20 para los buf y el premio al azar que da.
08/10/2017 21:52 Darsha is online Send an Email to Darsha Search for Posts by Darsha Add Darsha to your Buddy List
OthelloOthello is a male
(Anverso)
Full Member

images/avatars/avatar-52.jpg

Registration Date: 15/03/2015

Experience: 102,631

22,978 points of experience needed for next level

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Las golden ni idea. Las normales creo que son 30, no 50. Los dopes que dan en realidad muchos ya los da el Newbee Guide, ¿no?

Sobre las golden había pensado en venderlas el Giran por un precio alto pero tengo miedo de que sirvan para algo muy útil y termine haciendo el ridículo porque cuesta muchísimo conseguirlas.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Othello: 11/10/2017 19:15.

11/10/2017 19:12 Othello is offline Send an Email to Othello Homepage of Othello Search for Posts by Othello Add Othello to your Buddy List
PR75
(Thorgrim)
Full Member

images/avatars/avatar-4862.jpg

Registration Date: 03/03/2015

Experience: 125,409

200 points of experience needed for next level

Buenas:

Pues a mí me pasa igual que a Darsha, acabo de reunir (por fin, ¡puf!) las dichosas 50 Golden Apigas y la Event Manager no me las cambia por ningún objeto, únicamente me cambia las Apigas normales.

Juan, si no andas muy liado estaría muy agradecido si pudieses comentar algo al respecto de este tema... no sé si el evento estará bugeado o es que hay que reunir una cantidad mayor de Golden Apigas (¿igual hay que reunir 100?) y por eso el NPC no da nada por las 50 que he logrado reunir.

Un saludete a todos... Smile

PD: Por si acaso seguiré cazando cerditos hasta que termine el evento... Big Grin
12/10/2017 21:17 PR75 is offline Search for Posts by PR75 Add PR75 to your Buddy List
deboradordeborador is a male
(Crixalis)
Newbie

Registration Date: 15/09/2017

Level: 15 [?]
Experience: 6,141
Next Level: 7,465

1,324 points of experience needed for next level

Golden Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bueno creo que es comun sobre la situacion de los golden apiga, haber si juan se expresa sobre el evento. Ya que no puedo canjearlo, pero seguire cazando hasta el ultimo.

13/10/2017 23:25 deborador is offline Send an Email to deborador Search for Posts by deborador Add deborador to your Buddy List
loquilloxdloquilloxd is a male
(R0driGO)
Newbie

Registration Date: 29/07/2013
Nivel del Personaje: 81

Level: 19 [?]
Experience: 18,213
Next Level: 22,851

4,638 points of experience needed for next level

a finales va a decir para que sirven ?
17/10/2017 13:09 loquilloxd is offline Send an Email to loquilloxd Search for Posts by loquilloxd Add loquilloxd to your Buddy List
Compartir en Facebook     Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Foros Lineage2.ES » Lineage2.ES » Anuncios oficiales / Official Announcements » [EVENT] La Maldición de Zaken / Zaken's Curse

Privacy policy

Foros Lineage2.ES