Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Vota Valakas en HopZone.Net l2topzone.com
Vota Lineage2.ES
Vota Lineage2.ES

ATENCIÓN: El foro no es para dirigirse a los Admins/GMs o hacer denuncias, para ello deben hacer uso del correo electrónico. El foro es únicamente un medio de comunicación y debate entre jugadores, siempre con respeto. ¿Como dirigirse a un Admin/GM? -> Lee aquí.      
Foros Lineage2.ES » Lineage2.ES » Anuncios oficiales / Official Announcements » Double XP/DROP Weekend! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites | Compartir en Facebook
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Double XP/DROP Weekend! 1 Votes - Average Rating: 10.001 Votes - Average Rating: 10.001 Votes - Average Rating: 10.001 Votes - Average Rating: 10.001 Votes - Average Rating: 10.00
Author
Post Compartir en Facebook     « Previous Thread | Next Thread »
JuaNJuaN is a male
Admin/FidoW

images/avatars/avatar-4935.png

Registration Date: 28/10/2006
Nivel del Personaje: 85

Level: 42 [?]
Experience: 2,994,330
Next Level: 3,025,107

30,777 points of experience needed for next level

Double XP/DROP Weekend! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Español: ¡Desde este momento hasta el domingo DOBLE EXP!

English: From now until Sunday: DOUBLE EXP!

www.lineage2.es
08/09/2017 01:40 JuaN is offline Send an Email to JuaN Homepage of JuaN Search for Posts by JuaN Add JuaN to your Buddy List
hesoyamehesoyame is a male
(LOLXD)
Member

images/avatars/avatar-44.jpg

Registration Date: 16/03/2016
Nivel del Personaje: 77

Level: 21 [?]
Experience: 35,478
Next Level: 38,246

2,768 points of experience needed for next level

votar Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

desde aller no puedo votar topzone no me acepta la votacion y en consecuencia la web no me deja cobrar los puntos. alguien mas le pasa esto? o soy solo yo
12/09/2017 13:23 hesoyame is offline Send an Email to hesoyame Search for Posts by hesoyame Add hesoyame to your Buddy List
Compartir en Facebook     Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Foros Lineage2.ES » Lineage2.ES » Anuncios oficiales / Official Announcements » Double XP/DROP Weekend!

Privacy policy

Foros Lineage2.ES