Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Vota Valakas en HopZone.Net l2topzone.com
Vota Lineage2.ES
Vota Lineage2.ES

ATENCIÓN: El foro no es para dirigirse a los Admins/GMs o hacer denuncias, para ello deben hacer uso del correo electrónico. El foro es únicamente un medio de comunicación y debate entre jugadores, siempre con respeto. ¿Como dirigirse a un Admin/GM? -> Lee aquí.      
Foros Lineage2.ES » High Five [Valakas] x10 » General @ Valakas » No deja apuntar a TW » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites | Compartir en Facebook
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page No deja apuntar a TW 1 Votes - Average Rating: 10.001 Votes - Average Rating: 10.001 Votes - Average Rating: 10.001 Votes - Average Rating: 10.001 Votes - Average Rating: 10.00
Author
Post Compartir en Facebook     « Previous Thread | Next Thread »
Chevichef
(Urdyk)
Newbie

Registration Date: 28/11/2017

Level: 15 [?]
Experience: 7,207
Next Level: 7,465

258 points of experience needed for next level

No deja apuntar a TW Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Buenas.
A ver si alguien puede ayudarme antes del TW.
Intento apuntar mi clan (lvl 6) al TW (algo que he hecho un montón de veces), pero cuando hablo con el mercenario y le doy al botón de anotar tanto como mercenario como como clan, no me apunta, o eso entiendo yo, ya que no me aparece la opción de cancelar anotación.
Alguien sabe por qué puede ser?
Gracias
15/08/2020 03:42 Chevichef is offline Send an Email to Chevichef Search for Posts by Chevichef Add Chevichef to your Buddy List
Darsha Darsha is a female
(Darsha)
Triple Ace

Registration Date: 14/09/2008
Nivel del Personaje: 85

Level: 35 [?]
Experience: 807,918
Next Level: 824,290

16,372 points of experience needed for next level

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

me paso una vez, la solucion que prove fue ir a otra ciudad y ver si me dejaba anotar, pude hacerlo por lo que no le di mas vueltas, mi intencion era tener un clan para hacer quest por lo que me daba igual a que tw estaba anotado

una sugerencia, pedile a otro miembro de clan con privilegios que anote a ver si lo deja
15/08/2020 06:32 Darsha is online Send an Email to Darsha Search for Posts by Darsha Add Darsha to your Buddy List
Chevichef
(Urdyk)
Newbie

Registration Date: 28/11/2017

Level: 15 [?]
Experience: 7,207
Next Level: 7,465

258 points of experience needed for next level

Thread Starter Thread Started by Chevichef
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Al parecer el mercenary captain de dion se ha bugeado.
A ver si Juan lo arregla antes del tw.....
Gracias
15/08/2020 13:32 Chevichef is offline Send an Email to Chevichef Search for Posts by Chevichef Add Chevichef to your Buddy List
JuaNJuaN is a male
Admin/FidoW

images/avatars/avatar-4935.png

Registration Date: 28/10/2006
Nivel del Personaje: 85

Level: 43 [?]
Experience: 3,488,488
Next Level: 3,609,430

120,942 points of experience needed for next level

¿Que es lo que no funciona?

He probado a ir al NPC a apuntarme y me deja.

www.lineage2.es
17/08/2020 22:18 JuaN is offline Send an Email to JuaN Homepage of JuaN Search for Posts by JuaN Add JuaN to your Buddy List
Compartir en Facebook     Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Foros Lineage2.ES » High Five [Valakas] x10 » General @ Valakas » No deja apuntar a TW

Privacy policy

Foros Lineage2.ES